Obsah

Aktivity a informace pro žáky v týdnu od 22. do 26. března 2021

Typ: vzdělávání | školní jídelna | školní družina a klub | informace
Škola je uzavřena usnesením vlády ČR.

Pondělí 22.3.

Vzdělávání probíhá formou distanční výuky. Školní družina je uzavřena. Školní jídelna je v provozu.

Online výuka 1. stupeň - 22.3. - 26.3.2021

Online výuka 2. stupeň 22.3. - 26.3..2021

 

11:55-13:35 - 8. A, B - program primární prevence Učím se učit, odkaz pro připojení bude zaslán přes Edupage, organizačně zajišťuje Mgr. M. Sieglová.

 

Úterý 23.3.

Vzdělávání probíhá formou distanční výuky. Školní družina je uzavřena. Školní jídelna je v provozu.

11:55-12:40 - 5. A, B - program primární prevence Učím se učit, odkaz pro připojení bude zaslán přes Edupage, organizačně zajišťuje Mgr. M. Sieglová.

 

Středa 24.3.

Vzdělávání probíhá formou distanční výuky. Školní družina je uzavřena. Školní jídelna je v provozu.

11:55-12:40 - 6. A, B, C- program primární prevence Učím se učit, odkaz pro připojení bude zaslán přes Edupage, organizačně zajišťuje Mgr. M. Sieglová.

12:50-13:35 - 7. A, B, C - program primární prevence Učím se učit, odkaz pro připojení bude zaslán přes Edupage, organizačně zajišťuje Mgr. M. Sieglová.

 

Čtvrtek 25.3.

Vzdělávání probíhá formou distanční výuky. Školní družina je uzavřena. Školní jídelna je v provozu.

 

Pátek 26.3.

Vzdělávání probíhá formou distanční výuky. Školní družina je uzavřena. Školní jídelna je v provozu.

11:55-13:35 - 9.  A, B- program primární prevence Učím se učit, odkaz pro připojení bude zaslán přes Edupage, organizačně zajišťuje Mgr. M. Sieglová.

 

Programy primární prevence:

1. st. - Učím se učit-sebepoznání žáka (funkce mozku, paměť a učení), styl učení (způsob přijímání a prezentace svých dovedností), chyby při učení (vnitřní i vnější podmínky), inovativní metody učení - myšlenkové mapy, mnemotechnické pomůcky

2. st. - Učím se učit-sebepoznání žáka (paměť a učení), styl učení (způsob přijímání a prezentace svých dovedností), chyby při učení (vnitřní i vnější podmínky), samostatnost v učení, motivace, tréma, strach - vliv na učení
90 min. přednáška- inovativní vyučovací metody: brainstorming, myšlenkové mapy,, mnemotechnické pomůcky, Cornellův systém psaní poznámek, One note, techniky na zlepšení paměti


Přílohy

Vytvořeno: 19. 3. 2021
Poslední aktualizace: 3. 4. 2021 15:15
Autor: Roman Rydval