Organizace a obsah školních aktivit
- žáci budou rozděleni do skupin maximáně po 15
- aktivity budou probíhat v následujících termínech:
pátek 12.6.2020 8.00 - 10.50 hodin
pátek 19.6.2020 8.00 - 9.40 hodin
- vyzvednutí školních potřeb nebo jiných osobních věcí žáků, které z důvodu zákazu osobní
přítomnosti žáků zůstaly ve škole
- odevzdání učebnic, učebních pomůcek a školních potřeb
- odevzdání čipů a vrácení přeplatků na stravném ve školní jídelně
Organizační pokyny pro předání vysvědčení budou zveřejněny na webových stránkách školy v průběhu června.
Rozdělení do skupin
Současné rozdělení do skupin od 11.5.2020 zůstává v platnosti.
Skupina 1 (9. A) zůstává nezměněna.
Skupina 2 (9. A) se doplní o zbývající přihlášené žáky z 9. A.
Skupina 3 (9. B) zůstává nezměněna.
Skupina 4 (9. B) se doplní o zbývající přihlášené žáky z 9. B.
Na první aktivitu (12.6.) si žáci přinesou:
- slepené a vyčištěné učebnice, tabulky, psací potřeby, blok na psaní, izolepu, nůžky, gumu
- čip do jídelny
- roušku pro nošení ve společných prostorách
- předložení Čestného prohlášení při prvním vstupu do školy
Žáci, kteří se aktivit nezúčastní, si dohodnou termín odevzdání učebnic a další organizační záležitosti s třídním učitelem.
Obědy z organizačních důvodů nebudou pro žáky 9. ročníku zajištěny.
Zákonní zástupci žáků, kteří se těchto aktivit zúčastní, oznámí škole tuto skutečnost vyplněním přihlášky a dodáním do 2.6.2020 jedním z následujících způsobů:
- do kanceláře školy
- do schránky u vchodu do budovy školy
- zasláním na e-mail třídního učitele: 9. A msieglova@zsbrumov.cz, 9. B ibarinkova@zsbrumov.cz